Monday 15 December 2014

Its Open!

     Assalamualaikum dan selamat malam. Saya mengalu-alukan puan-puan, tuan-tuan, kakak-kakak dan abang-abang untuk melihat produk-produk yang dijual disini. 3 perkara yang perlu diberi perhatian:

1) Original buatan tangan.
2) Kain 100% cotton.
3) Corak yang menarik.
4) Corak sangat ekslusif...1 corak untuk 2 pelanggan sahaja.
5) Penggunaan kapas fiber polyster untuk isi bantal..sangat lembut dan bantal boleh dicuci.

      Ape yang penting produk kami mementingkan keselesaan para pengguna dari segi kain dan kualiti kapas yang digunakan. Selesa untuk bayi dan anda. Menyerap peluh dan mudah dicuci dan dikeringkan.

    Jangan malu, jangan segan untuk bertanya. Pilih corak untuk produk yang anda mahu dan boleh menempah kepada saya dengan menyatakan kod nombor corak dan saya boleh mulakan menjahit untuk anda. 



Set Tilam Bayi

Set Tilam Bayi: 1 biji tilam, 1 biji bantal kepala, 2 biji bantal sisi dan 1 biji bantal peluk.
Sangat selesa untuk bayi anda. Tilam gebu, lembut dan tidak panas serta bantal kepala yang sesuai untuk bayi newborn, bantal sisi dan bantal peluk yang selesa untuk bayi. 

Saiz :  
Tilam - 34" x 27"
Bantal kepala - 12" x 9"
Bantal sisi - 12" x 8"
Bantal peluk - 16" x 7"


 Kaedah penggunaaan tilam 2 in 1 : Depan dan belakang tilam boleh digunakan hanya terbalikkan sahaja sudah dapat mood yang baru. Takde la bosan dengan corak yang sama.


Matternity Pillows J shape. 

Sesuai untuk wanita mengandung yang sering mengeluh kerana tidak selesa semasa tidur. Dengan adanya bantal ini, para isteri boleh tidur lena sepanjang malam kerana bantal ini dapat memberi sokongan kepada perut dan memberi keselesaan kepada pinggang semasa tidur.



No comments:

Post a Comment